Γνωσιακή Βάση
Πρόβλημα σε tickets με ελληνικούς χαρακτήρες
Στάλθηκε από Lancom Staff στις 01 February 2013 04:43 PM

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τους ελληνικούς χαρακτήρες στα tickets που ανοίγετε μέσω email, θα πρέπει να αλλάξετε τις ρυθμίσεις κωδικοποίησης του email client που χρησιμοποιείτε.

Το πρόβλημα παρατηρείται συγκεκριμένα εάν χρησιμοποιείτε την κωδικοποίηση 'Greek Windows-1253'. Για να εμφανίζονται σωστά οι ελληνικοί χαρακτήρες στα μηνύματά σας, θα πρέπει να αλλάξετε την συγκεκριμένη κωδικοποίηση στον email client που χρησιμοποιείτε σε 'UTF-8' (προτιμότερα) ή 'Greek ISO-8859-7'. Έτσι, θα λαμβάνουμε τα μηνύματά σας χωρίς πρόβλημα και τα tickets σας θα ανοίγουν κανονικά.

Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμα links με σχετικές οδηγίες αλλαγής της κωδικοποίησης (encoding) για τους πιο δημοφιλής clients:

Εάν συνεχίζετε παρόλα αυτά να αντιμετωπίζετε προβλήματα, παρακαλούμε ενεργοποιήστε την επιλογή 'Plain text' στον email client σας για τα εξερχόμενα μηνύματα, αντί της επιλογής 'HTML'. Εναλλακτικά, μπορείτε πάντα να στέλνετε τα tickets σας μέσω του web panel του Κέντρου Υποστήριξης, χωρίς πρόβλημα.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνηση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το Τεχνικό Τμήμα της Lancom.

(0 ψήφοι)
Το άρθρο με βοήθησε
Το άρθρο δεν με βοήθησε

Σχόλια (0)
Δημοσιεύστε ένα νέο σχόλιο
 
 
Ονοματεπώνυμο:
Email:
Σχόλια:
Επιβεβαίωση CAPTCHA 
 
Παρακαλούμε εισάγετε το κείμενο που βλέπετε στην εικόνα, μέσα στο παρακάτω πεδίο. Αυτό απαιτείται για να αποτρέπονται οι αυτοματοποιημένες υποβολές.