Dec 1 |
Ενημέρωση Αυξήσεων cPanel από 01/2022
Στάλθηκε από Lancom Staff στις 01 December 2021 12:02 PM
|
||||||||||||||||||||||||
Ενημέρωση αύξησης τιμών στα προϊόντα cPanel / Update price increase for cPanel products Αγαπητοί συνεργάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από 1/1/2022 η cPanel ανακοίνωσε αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της. Οι αυξήσεις αυτές ενσωματώθηκαν αυτοματοποιημένα στα προϊόντα που έχετε στην κατοχή σας και θα εμφανιστούν στις τιμολογήσεις του Ιανουαρίου που θα παραλάβετε από την Lancom. Η Lancom ως μεταπωλητής των προϊόντων αυτών, δεν εμπλέκεται ούτε καθορίζει οποιαδήποτε απόφαση αυξομείωσης των τιμών της μητρικής εταιρείας. Παρακάτω οι νέες μηνιαίες τιμές των προϊόντων της cPanel, όπως διαμορφώθηκαν από την 1/1/2022. Οι τιμές δεν περιέχουν ΦΠΑ 24% Dear partners, we would like to inform you that from 1/1/2022, cPanel announced increases in its product prices. These increases are automatically integrated into the products you own and will appear in the January invoices you will receive from Lancom. Lancom as a reseller of these products is not involved in or determines any decision of increase the parent company's prices. Below are the new monthly prices of cPanel products, as they were formed from 1/1/2022. Prices does not include 24% VAT.
Διαβάστε περισσότερα » | |||||||||||||||||||||||||
Dec 2 |
Operating Systems End-of-life [OS EOL]
Στάλθηκε από Lancom Staff στις 02 December 2020 05:10 PM
|
||||||||||||||||||||||||
Στην παρακάτω λίστα παρουσιάζονται τα δημοφιλέστερα λειτουργικά συστήματα [OS] όπου πλέον δεν υποστηρίζονται επίσημα λόγω παλαιότητας (End-of-life). Εάν ο server σας λειτουργεί ακόμα με κάποιο από τα παρακάτω λειτουργικά συστήματα, σας προτείνουμε την άμεση αναβάθμισή του σε νεότερη υποστηριζόμενη έκδοση. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τεχνικό Τμήμα της Lancom ώστε να ενημερωθείτε για τις διαθέσιμες επιλογές αναβάθμισης του συστήματός σας.
CentOS 5: Λήξη υποστήριξης στις 31 Μαρτίου 2017 CentOS 6: Λήξη υποστήριξης στις 30 Νοεμβρίου 2020 Debian 6: Λήξη υποστήριξης στις 29 Φεβρουαρίου 2016 Debian 7: Λήξη υποστήριξης στις 31 Μαΐου 2018 Debian 8: Λήξη υποστήριξης στις 30 Ιουνίου 2020 Ubuntu 12: Λήξη υποστήριξης στις 28 Απριλίου 2017 Ubuntu 14: Λήξη υποστήριξης στις 25 Απριλίου 2019 Windows Server 2003: Λήξη υποστήριξης στις 14 Ιουλίου 2015 Windows Server 2008: Λήξη υποστήριξης στις 14 Ιανουαρίου 2020 Διαβάστε περισσότερα » | |||||||||||||||||||||||||
Dec 14 |
Αύξηση τιμών προϊόντων SPLA Microsoft / Microsoft SPLA Price increase
Στάλθηκε από Lancom Staff στις 14 December 2018 10:40 AM
|
||||||||||||||||||||||||
Κατόπιν επίσημης ανακοίνωσης της Microsoft σας ενημερώνουμε πως από τις 1/1/2019 θα ισχύσουν οι παρακάτω αυξήσεις στα παρακάτω προϊόντα. Οι αυξήσεις αυτές θα εμφανιστούν στα τιμολόγια του Ιανουαρίου 2019 που θα παραλάβετε. Η Lancom ως επίσημος SPLA Partner δεν καθορίζει αυξήσεις ή μειώσεις τιμών προϊόντων απλά εφαρμόζει τις οριζόμενες πολιτικές της Microsoft. Microsoft announced significant increases in its product prices. These increases are automatically integrated into the products below from 1/1/2019 and they will appear in the January invoices you will receive from Lancom. Lancom as a reseller of these products is not involved in or determines any decision of increase the parent company's prices.
2019 SPLA price changes Windows Remote Desktop Services SAL: 15% Windows Server Standard Core 2Lic: 10% Windows Server Datacenter Core 2Lic: 10%
SharePoint Server ALNG Std SAL: 10%
Lancom Sales Department Διαβάστε περισσότερα » | |||||||||||||||||||||||||
Jan 17 |
Ενημέρωση αύξησης τιμών στα προϊόντα Plesk / Update price increase for Plesk products
Στάλθηκε από Lancom Staff στις 17 January 2018 01:24 PM
|
||||||||||||||||||||||||
Από την 1/1/2018 η Plesk ανακοίνωσε σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της. Οι αυξήσεις αυτές ενσωματώθηκαν αυτοματοποιημένα στα προϊόντα που έχετε στην κατοχή σας και θα εμφανιστούν στις τιμολογήσεις του Ιανουαρίου που θα παραλάβετε από την Lancom. Η Lancom ως μεταπωλητής των προϊόντων αυτών, δεν εμπλέκεται ούτε καθορίζει οποιαδήποτε απόφαση αυξομείωσης των τιμών της μητρικής εταιρείας, τις οποίες μπορείτε να δείτε και στο https://www.plesk.com/pricing Παρακάτω οι νέες μηνιαίες τιμές των προϊόντων της Plesk, όπως διαμορφώθηκαν από την 1/1/2018. Οι τιμές δεν περιέχουν ΦΠΑ 24% From 1/1/2018, Plesk announced significant increases in its product prices. These increases are automatically integrated into the products you own and will appear in the January invoices you will receive from Lancom. Lancom as a reseller of these products is not involved in or determines any decision of increase the parent company's prices, which can be found at https://www.plesk.com/pricing Below are the new monthly prices of Plesk products, as they were formed from 1/1/2018. Prices does not incude 24% VAT
Διαβάστε περισσότερα » | |||||||||||||||||||||||||
Nov 6 |
Lancom και Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR)
Στάλθηκε από Lancom Staff στις 06 November 2017 02:53 PM
|
||||||||||||||||||||||||
Η θέση της Lancom σχετικά με τον κανονισμό GDPR Η Lancom, είναι το πρώτο Data Center στη χώρα που έχει φροντίσει να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες αλλαγές στην υποδομή της και στις λειτουργίες της ώστε να τηρεί στο 100% όλα τα απαιτούμενα του Κανονισμού. Διαθέτει πιστοποιημένο Data Protection Officer και εντός του Νοεμβρίου 2017, προσθέτει στο ISO 27001:2013 την πιστοποίηση ISO 27017, παρέχοντας έτσι όλες τις υπηρεσίες της σε απόλυτη συμβατότητα με το GDPR. Κατά συνέπεια, όλοι οι πελάτες που φιλοξενούνται στις υποδομές της Lancom, είναι διασφαλισμένοι έναντι του Κανονισμού στις υπηρεσίες Data Center, IaaS, PaaS, SaaS και Telco.
Υπηρεσία DPO As A Service Με δεδομένη την εμπειρία μας ως Data Center και τις διαδικασίες συμμόρφωσης που ήδη έχουμε υλοποιήσει, μπορούμε να παρέχουμε στην επιχείρησή σας τις παρακάτω ολοκληρωμένες υπηρεσίες :
Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες παρέχονται σε ένα ενιαίο πακέτο με την μοναδική πολιτική μηνιαίας χρέωσης της Lancom. Για πληροφορίες και κλείσιμο συνάντησης επικοινωνήστε στο gdpr@lancom.gr ή με το εμπορικό τμήμα στο 214 100 1000.
Για την καλύτερη ενημέρωσή σας παρακάτω θα δείτε χρήσιμες πληροφορίες για τον Κανονισμό 2016/679 ή GDPR Τι είναι ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων ή αλλιώς GDPR; Ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός 2016/679 (General Data Protection Regulation, GDPR) ψηφίστηκε στις 27 Απριλίου του 2016 και τίθεται σε υποχρεωτική εφαρμογή για όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις 25 Μαΐου του 2018, διαμορφώνοντας ένα ενιαίο νομικό πλαίσιο, χωρίς την ανάγκη ψήφισης εθνικής νομοθεσίας και καταργώντας την υφιστάμενη νομοθεσία. Ο νέος κανονισμός αυξάνει σημαντικά τις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων, ενώ το μέγεθος των προβλεπόμενων προστίμων τον τοποθετεί πολύ υψηλά στην ατζέντα της ανώτατης διοίκησης. Ποιες επιχειρήσεις αφορά; Ο Κανονισμούς αφορά κάθε ιδιωτική και δημόσια επιχείρηση, καθώς και τις κρατικές αρχές που με οποιοδήποτε τρόπο διαχειρίζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα πελατών, πελατών των πελατών τους, εργαζομένων, συνεργατών ή άλλων φυσικών προσώπων. Ως εκ τούτου, o GDPR αφορά πρακτικά όλες τις επιχειρήσεις, εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, εφόσον τα δεδομένα που τηρούν αφορούν Ευρωπαίους πολίτες. Τι προβλέπεται πλέον για τις επιχειρήσεις και τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγουν και τηρούν;
1. Ανάκληση της συγκατάθεσης του φυσικού προσώπου περί παροχής των προσωπικών δεδομένων του.2. Αιτήματος πρόσβασης στα δεδομένα του.3. Αιτήματος διόρθωσης ή διαγραφής των δεδομένων.4. Αιτήματος περιορισμού της επεξεργασίας τους.5. Αιτήματος παράδοσης των δεδομένων του υποκειμένου συλλογής σε ηλεκτρονική μορφή.6. Αιτήματος για την μεταφορά των δεδομένων του υποκειμένου σε άλλο φορέα.
Για να ικανοποιήσουν όλα τα ανωτέρω οι επιχειρήσεις οφείλουν:
Ποιες ποινές προβλέπονται; Σε περίπτωση παράβασης ή μη τήρησης του Κανονισμού, προβλέπονται πρόστιμα που ανάλογα με το είδος και το μέγεθός των παραβάσεων ή της μη συμμόρφωσης, φθάνουν έως τα 20 εκατομμύρια ευρώ ή το 4% του παγκόσμιου ετήσιου κύκλου εργασιών του παραβάτη. Ποιες είναι οι κυριότερες δυσκολίες για τις επιχειρήσεις;
Διαβάστε περισσότερα » | |||||||||||||||||||||||||