Ροή RSS
Νέα
Dec
20
Νέο σύστημα υποστήριξης
Στάλθηκε από Lancom Staff στις 20 December 2011 11:40 PM

Η Lancom εγκαινιάζει σήμερα τη δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας του νέου της κάθετου συστήματος υποστήριξης. Το σύστημα ανεβάζει σε νέο επίπεδο όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες υποστήριξης, προς όλους τους πελάτες της Lancom. Όλες οι υπηρεσίες ενοποιούνται πλέον σε μια κοινή πλατφόρμα, καθιστώντας τη διαχείριση ευκολότερη, ενώ εισάγονται και νέες υπηρεσίες υποστήριξης.

Από το εν λόγω σύστημα θα επωφεληθούν όχι μόνον οι υπάρχοντες πελάτες αλλά γενικότερα και οι επισκέπτες των ιστοσελίδων της εταιρίας που αναζητούν είτε επιπρόσθετες πληροφορίες, είτε προσωποποιημένες υπηρεσίες υποστήριξης.

Αναλυτικότερα οι υπηρεσίες που θα παρέχονται, είναι οι εξής:

  1. Κεντρική υποστήριξη μέσω email (ticketing)
  2. Ζωντανή συνομιλία (live chat)
  3. Γνωσιακή βάση (knowledge base)
  4. Βάση επίλυσης προβλημάτων (troubleshooter)
  5. Νέα και ειδήσεις (news)
  6. Απομακρυσμένη υποστήριξη (remote support)
  7. Τηλεφωνική υποστήριξη (phone support)

Για οποιοδήποτε πρόβλημα, πρόταση ή υπόδειξη, παρακαλούμε να επικοινωνείτε πάντοτε μαζί μας μέσω του Κέντρου Υποστήριξης στη διεύθυνση https://support.lancom.gr.


Σχόλια (0)
Δημοσιεύστε ένα νέο σχόλιο
 
 
Ονοματεπώνυμο:
Email:
Σχόλια:
Επιβεβαίωση CAPTCHA 
 
Παρακαλούμε εισάγετε το κείμενο που βλέπετε στην εικόνα, μέσα στο παρακάτω πεδίο. Αυτό απαιτείται για να αποτρέπονται οι αυτοματοποιημένες υποβολές.